Please reload

Recent Posts

מה בין Cupcake לשיווק העסק שלך?

June 3, 2017

1/3
Please reload

Featured Posts

למה קשה לנו להחליף קוסמטיקאית?

December 1, 2017

בטח ניסית פעם להחליף קוסמטיקאית... 
ואיך לומר את זה בקלות? פחות. פחות נעים לך, פחות בא לך, פחות סומכת, פשוט פחות. יש לך מישהי שמכירה אותך, שיודעת בדיוק מה את אוהבת, שמטפלת בפנייך ובגופך כבר שנים רבות, למה לך לשנות משהו? למה לך לחפש מישהי חדשה, למה לך לעזוב אותה?

 

מצד שני, כבר תקופה שאת מרגישה ש"זה לא זה", שהיא כבר לא מתעניינת בטרנדים הכי חמים, שהיא פחות זמינה, אולי פחות סבלנית, פשוט פחות. ואז את ניצבת מול דילמה מפחידה - לחפש אחר משהו חדש, או להישאר עם המוכר והידוע? 

 

 

 

תמציאי את עצמך מחדש 
אחד הדברים החשובים שעליך לעשות, כבעלת עסק, הוא להמציא את עצמך מחדש. להיות יצירתית, מפתיעה, לחשוב מחוץ לקופסה, לאתגר את הלקוחות שלך, לייצר להם תחושה של משהו שם לא ימצאו בשום מקום אחר. תכירי אותם עד זקיק השערה האחרונה שלהם, או לפחות תזכרי מה ואיך הם אוהבים בכל הנוגע למוצרים ו/או השירותים שאת מעניקה. 

 

תהי הקוסמטיקאית שאף אחד לא רוצה לעזוב, אבל לא מפחד שמא לא ימצאו משהו טוב יותר בחוץ, אלא משום שאת מפתיעה, מרגשת, מביאה דברים אחרים שלא נראו אצל הקולגות בתחומך. על מה לעזאזל אני מדברת? קבלי כמה טיפים שיאפשרו לך להיות זו שלא ירצו לעזוב, ולא מברירת מחדל. 

 

 

תכירי את הלקוח 
למדי להכיר את הלקוחות שלך עד רמת צבע העטיפה שהם אוהבים לקבל את המוצרים שלך, הציעי להם פגישה בשעות שאת יודעת שהן המתאימות ביותר עבורם. הכניסי אותם למועדון לקוחות והעניקי להם הטבה ייחודית המותאמת *להם* בימי הולדת ואירועים משמחים. הם מעדיפים את הקפסולה הסגולה? תדאגי שהיא תהיה שם ברגע שהם יכנסו למשרדך. חווית לקוח אינה חייבת להיות רק אינטראקטיבית, היא יכולה להתקיים גם "בחיים האמיתיים", ושם אגב - היא הכי חזקה!

 

שמרי את הלקוחות החוזרים 

כל יום מחדש אנחנו תוהות כיצד להגיע לקהל לקוחות חדש, כשמתחת לאף שלנו נמצאת 80% מההכנסה החודשית. כן, אותם לקוחות חוזרים ששבויים בקסמייך, שמחכים לכל מוצר או שירות חדש שתוציאי, שמאמינים בך בעיניים עצומות ומוכנים ללכת אחריך לאן שרק תרצי. העניקי להם הטבות ייחודיות כגון אפשרות הרשמה מוקדמת במחיר מיוחד, או אפילו שרייני עבורם את שעות הפגישות/טיפולים המועדפות עליהם, עוד לפני שהם קבעו את המפגש הבא. אפשרי להם מרחב פעולה גדול יותר בעסק, תני להם להרגיש שהם "הבוס" האמיתי של העסק הזה. בסופו של דבר, הם אלה שלא צריכים שתשווקי להם, אלא שפשוט תהי שם, תזכרי אותם ותכבדי אותם, אולי קצת יותר מהשאר. 

 

תפתיעי (בדברים הכי טריוויאליים)

אם את נפגשת איתה על בסיס קבוע, אולי כדאי להכין ספל קפה ייעודי רק לה? אם את מעניקה לו משימות שבועיות, אולי שווה להעניק לו מחברת ממותגת שירגיש שאת תמיד שם? אם את מקבלת "טסטרים" או מוצרים לבדיקה - העניקי ללקוחות שלך את האפשרות להגיד משהו, את התחושה שיש להם "SAY". אם את עורכת סדנאות או קורסים, תדאגי לצייד את המשתתפים במתנה קטנה ומגניבה כמו עט מיוחד או אפילו בלוק רשימות - כל דבר שיאפשר לך להשאיר את חותמך בדבר פיזי שהלקוח/ה יעשו בו שימוש בזמן הפגישה, או אחריה. כל דבר שתחשבי עליו "מחוץ לקופסה" יהיה נהדר, כל עוד תגרמי ללקוחות שלך להישאר איתך מבחירה ולא מכורח. בהצלחה! 

 

 

 

 

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Follow Us
Search By Tags
Please reload

Archive
  • Facebook Basic Square
כל הזכויות שמורות לרותם יחזקאל 2017
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon
054-6690223