Please reload

Recent Posts

מה בין Cupcake לשיווק העסק שלך?

June 3, 2017

1/3
Please reload

Featured Posts

איך את בוחרת לשווק את העסק שלך?

כביש 6 הוא קצת כמו לשווק עסק 

לפני מס' ימים, בעודי בדרך לפגישה, עליתי על כביש 6. רגע לפני שהכביש מתפצל לשלושה נתיבים לפחות, מצאתי את עצמי על הנתיב השמאלי (כשאני מאלה שבד"כ נוסעים בימני...) מנסה לעקוף משאיות שהאטו עד כדי סכנה.

 

"רק עוד אחת ודיי" אני אומרת לעצמי כשבפועל זה לא נגמר, המשאיות מתרבות ומתרבות והנתיב הימני לא מצליח להתפנות. לא הייתי צריכה להמתין יותר מידי עד שיצמדו אלי מאחור, יצפרו וילחיצו אותי תוך שהם מעמידים בפני שתי אופציות: תאיצי או שתרדי מהמסלול.

 

לבסוף, לא אשאיר אתכם במתח, התמזל מזלי ושובל המשאיות הסתיים, חזרתי לימין, הורדתי הילוך ואז שוב זה קרה, שובל נוסף של משאיות הופיע מולי. למזלי, הכביש כבר הספיק להתפצל ואותתי שמאלה, הפעם לנתיב האמצעי - זה שבו אף אחד לא רודה בי מאחור ואף אחד לא מעכב אותי מלפנים, הנתיב שבו האיזון הוא שם המשחק. רוצה לעקוף? תעבור לשמאלי, קשה לך לקחת חלק בכביש המהיר? תאותת לימין. החוק מאד ברור, או לפחות בתיאוריה, ואז נפל לי האסימון - כביש 6 הוא ראי לדרך השיווקית שכל אחת ואחת בוחרת לה.

 

 

 

 אבל אני לא רוצה להישאר מאחור...

מצד אחד, השיווק רץ אץ (בטח ובטח במדיה הדיגיטלית) וכולם מאיצים בך להתקדם, לרוץ, לעשות לייבים, לעלות תמונות, לפתוח חשבון אינסטגרם, לכתוב פוסט כל יומיים ולבנות רשימת תפוצה של עשרות אלפי אנשים.

 

מצד שני, יש את אלה שנתקעות מאחור, לא מתייחסות כל כך ל - Voice of the customer ולעיתים מוצאות עצמן אי שם מאחור, כל כך רוצות לשווק את העסק אבל לא באמת עושות משהו שיעזור להן. ויש את אלה, החביבות עלי במיוחד שנעות על הנתיב האמצעי. מידי פעם זולגות שמאלה כדי "לא להישאר מאחור" ולעיתים אף יודעות לקחת פסק זמן מדברים שלא מרגישים להן "נכון", אז הן מאותתות ימינה, אך רוב הזמן - הן באמצע, עושות את מה שצריך בקצב שלהן.

 

תחשבו כמה לחץ ותסכול אנחנו חוות כאשר אנחנו לא בנתיב הנכון, נצמדים אלינו מאחור ומלחיצים אותנו בטירוף, אז במקרה הטוב יפתח לנו נתיב נוסף ונוכל בשקט ובבטחה להוריד את הרגל מהגז, אך במקרה הרע נעלה הילוך, נדהר קדימה מהר מבלי להבין לאן ולמה וההגה, עשוי לרעוד לנו בין הידיים, כי לא תמיד אנחנו יודעות להתמודד עם הסתערות כזו. אותו הדבר בשיווק. אם את מרגישה שטיפה לחוץ לך, קשה לך, שאת עושה דברים שלא תואמים את האופי שלך - אל.

 

מצאי את נקודת האיזון - זה שם המשחק 

חפשי את האיזון - זה שיאפשר לך להשאר בתמונה אך בקצב שלך. אל תחפשי את איזור הנוחות ותאותתי ימינה בכל פעם כשקצת קשה, שם את עלולה להתעכב, להוריד את הרגל מהגז ולהישאר די מאחור בחברה שאינה מתאימה לך.

 

נכון, לא תמיד אפשרי למצוא את הנתיב האמצעי, לא תמיד בא לנו להוריד את הרגל מהגז וחלקנו אולי נהנות מנסיעה של 90 בשקט מימין, אך כבעלת עסק - עליך לעשות הכל כדי להמשיך לשווק את העסק שלך, להמציא את עצמך מחדש, להעניק ערך ותוכן חדשים ובעיקר לתת ללקוח את מה שהוא מצפה לקבל.

 

את מוזמנת מידי פעם להאיץ כשמתאים לך או להאט כשמרגיש לך נכון - אבל אל תשכחי לחזור לנתיב האמצעי - זה שבו אף אחד לא רודה בך מאחור או מעכב אותך מלפנים, הנתיב שבו האיזון הוא שם המשחק.

 

אז באיזו דרך את בוחרת לשווק את העסק שלך?

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Follow Us
Search By Tags
Please reload

Archive
  • Facebook Basic Square
כל הזכויות שמורות לרותם יחזקאל 2017
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon
054-6690223